Kontakt dla mediów
-
-
dr inż. Krzysztof Szwejk
- Rzecznik prasowy SGGW
- rzecznik@sggw.edu.pl
- kom: +48 604 534 879
- kom: + 48 22 593 19 98
-
Od 2004 roku rzecznik prasowy Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW). Członek Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich “PRom” oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W latach 2002–2004 dyrektor Biura Informacji i Promocji Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wcześniej doradca Prezesa ARiMR. W Agencji opracował i wdrożył koncepcję utworzenia Biura Informacji i Promocji oraz kampanie promujące Politykę Rolną UE, system dopłat bezpośrednich w rolnictwie, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, program SAPARD oraz systemy rolniczych kredytów preferencyjnych. Biuro Informacji i Promocji prowadziło wymienione kampanie na terenie całego kraju. Od 1990 do 2002 roku dziennikarz Telewizji Polskiej, kierownik Redakcji Rolnej w TVP1. Z badań OBOP, AGB i TVP wynika, że wówczas każdego tygodnia programy rolne oglądało 20 mln widzów. Wprowadził na antenę telewizyjną 10 nowych programów – łącznie redakcja emitowała 15 tytułów. Był współautorem programów „Liderzy” i „Za czy Przeciw” dotyczącego procesów integracji z UE. Realizował programy o agrotechnice roślin, reportaże o tematyce rolnej, społecznej, ekologicznej i zagranicznej, w ramach cyklu „Z Polski”, „Eko-Echo”, „Rolnictwo na świecie” i „Proszę o odpowiedź”. Brał udział w realizacji programów o tematyce gospodarczej tj. „Wieści” i „Rondo”. Był wydawcą i reporterem codziennego programu „Agrobiznes”.
-
-
-
Anna Kiryjow-Radzka
- anna_kiryjow@sggw.edu.pl
- kom: + 48 22 593 19 97
-
Prezeska Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” oraz Członkini Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Specjalista PR w Biurze Prasowym SGGW Social media marketing i digital marketing - projektowanie, realizacja i analityka kampanii omnichannel. Definiowanie KPI ilościowych i jakościowych/benchmarking. Budowanie rozpoznawalności marki, przez dostarczanie aktualnych, angażujących i dostosowanych do TG treści. Śledzenie i implementowanie trendów. Generowanie leadów. Remarketing. Content marketing, marketing treści naukowych, popularyzacja i promocja nauki oraz osiągnięć naukowych. Współpraca z naukowcami - badaczami i dydaktykami przy tworzeniu notatek, raportów i artykułów popularyzujących naukę w sposób przystępny dla przeciętnego odbiorcy (nie-naukowca). Tworzenie oraz redakcja artykułów i postów. Upraszczanie języka (plain language). Prezentacje i wystąpienia publiczne w Polce i za granicą podczas konferencji, paneli dyskusyjnych, targów branżowych (Indonezja, Ukraina, Białoruś, Litwa). PR – tworzenie i redakcja treści, budowanie wizerunku/marki, kontakt z mediami i innymi podmiotami zewnętrznymi (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, NAWA, Fundacja Edukacyjna Perspektywy itp.), organizacja eventów, współtworzenie identyfikacji wizualnej. Organizacja międzyuczelnianych konferencji o zasięgu ogólnopolskim, CFP, prowadzenie i moderowanie sesji, prezentacje i wystąpienia, redakcja publikacji pokonferencyjnych.
-