Kontakt dla mediów

    • dr inż. Krzysztof Szwejk

    • Rzecznik prasowy SGGW
    • rzecznik@sggw.edu.pl
    • kom: +48 604 534 879
    • kom: + 48 22 593 19 98
    • Od 2004 roku rzecznik prasowy Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW).

      Członek Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich “PRom” oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR).

      W latach 2002–2004 dyrektor Biura Informacji i Promocji Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wcześniej doradca Prezesa ARiMR.

      W Agencji opracował i wdrożył koncepcję utworzenia Biura Informacji i Promocji oraz kampanie promujące Politykę Rolną UE, system dopłat bezpośrednich w rolnictwie, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, program SAPARD oraz systemy rolniczych kredytów preferencyjnych. Biuro Informacji i Promocji prowadziło wymienione kampanie na terenie całego kraju.

      Od 1990 do 2002 roku dziennikarz Telewizji Polskiej, kierownik Redakcji Rolnej w TVP1. Z badań OBOP, AGB i TVP wynika, że wówczas każdego tygodnia programy rolne oglądało 20 mln widzów.

      Wprowadził na antenę telewizyjną 10 nowych programów – łącznie redakcja emitowała 15 tytułów. Był współautorem programów „Liderzy” i „Za czy Przeciw” dotyczącego procesów integracji z UE. Realizował programy o agrotechnice roślin, reportaże o tematyce rolnej, społecznej, ekologicznej i zagranicznej, w ramach cyklu „Z Polski”, „Eko-Echo”, „Rolnictwo na świecie” i „Proszę o odpowiedź”. Brał udział w realizacji programów o tematyce gospodarczej tj. „Wieści” i „Rondo”. Był wydawcą i reporterem codziennego programu „Agrobiznes”.

    • Anna Kiryjow-Radzka

    • anna_kiryjow@sggw.edu.pl
    • kom: + 48 22 593 19 97
    • Prezeska Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” oraz Członkini Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

      Specjalista PR w Biurze Prasowym SGGW

      Social media marketing i digital marketing - projektowanie, realizacja i analityka kampanii omnichannel. Definiowanie KPI ilościowych i jakościowych/benchmarking. Budowanie rozpoznawalności marki, przez dostarczanie aktualnych, angażujących i dostosowanych do TG treści. Śledzenie i implementowanie trendów. Generowanie leadów. Remarketing.

      Content marketing, marketing treści naukowych, popularyzacja i promocja nauki oraz osiągnięć naukowych. Współpraca z naukowcami - badaczami i dydaktykami przy tworzeniu notatek, raportów i artykułów popularyzujących naukę w sposób przystępny dla przeciętnego odbiorcy (nie-naukowca).

      Tworzenie oraz redakcja artykułów i postów. Upraszczanie języka (plain language).

      Prezentacje i wystąpienia publiczne w Polce i za granicą podczas konferencji, paneli dyskusyjnych, targów branżowych (Indonezja, Ukraina, Białoruś, Litwa).

      PR – tworzenie i redakcja treści, budowanie wizerunku/marki, kontakt z mediami i innymi podmiotami zewnętrznymi (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, NAWA, Fundacja Edukacyjna Perspektywy itp.), organizacja eventów, współtworzenie identyfikacji wizualnej.

      Organizacja międzyuczelnianych konferencji o zasięgu ogólnopolskim, CFP, prowadzenie i moderowanie sesji, prezentacje i wystąpienia, redakcja publikacji pokonferencyjnych.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), w tym pliki funkcjonalne, analityczne i reklamowe. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych technologii śledzących dostępne są w „Polityce cookies”. Aby zmienić ustawienia skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki, aby wyłączyć pliki cookies kliknij "Nie wyrażam zgody".
Polityka prywatności